Cum plasez o comandă?

Plasarea comenzii este simpla si rapida:
Comenzile se plaseaza pe www.electro-az.ro
1. Acceseaza meniul de cautare, selecteaza categoria dorita, alege produsele care te satisfac si adauga-le in cosul de cumparaturi.
2. Acceseaza cosul de cumparaturi, da click pe butonul „CONTINUA CU FINALIZAREA COMENZII” si urmareste pasii cu ajutorul desfasuratorului.
3. Introdu datele pentru livrare si facturare, alege modalitatea de plata
4. In final da click pe butonul „PLASEAZA COMANDA”.

Daca ai nevoie de asistenta sau ai nevoie de alte intrebari te rog sa ne contactezi.

Email: [email protected]
Telefon: 0743 621 556

Suntem disponibili in intervalul orarului: Luni-Vineri: 10:00-17:00

Cum stiu daca comanda a fost finalizata?

In momentul cand plasezi o comanda, vei primi un e-mail de confirmare cu un id unic de comanda din partea noastra.
In cazul in care nu ati primit nici o confirmare, va rugam sa ne contactati pentru a va putea ajuta in cel mai scurt timp.
In acelasi timp, vei primi o notificare prin email de la curier cu datele de AWB.

Daca ai nevoie de asistenta sau ai nevoie de alte intrebari va rugam sa ne contactati.

Email: [email protected]
Telefon: 0743 621 556

Suntem disponibili in intervalul orarului: Luni-Vineri: 10:00-17:00

Cat costa transportul?

Livrarea pe teritoriul national este GRATUITA pentru toate comenzile mai mari de 149 Ron.
Pentru comenzile mai mici de 149 Ron, valoarea transportului este de 18 Ron (TVA inclus)
Nu se percep taxe de KM suplimentari.

Ce modalitati de plata sunt?

1.Plata Ramburs.
Plata la Livrare la curier. Acesta este obligat sa va elibereze o chitanta pentru suma platita.
2.Plata cu cardul.
Colaboram cu cel mai mare procesator de plati din lume (Stripe) ce asigura platile efectuate cu cardul online in ccele mai sigure conditii.
3.Plata OP.
Plata prin transfer bancar in baza facturii proforme. Pentru a urgenta livrarea va rugam sa ne trimiteti dovada platii la email [email protected]

Cum pot urmări comanda?
Urmărirea comenzi dvs. se poate face pe site-ul curierului, introducând numărul de AWB primit prin email de la noi.
Am nevoie de un cont pentru a plasa comanda?
Nu , deși recomandăm cu tărie să va creați un cont pe site-ul nostru pentru a putea beneficia de : finalizarea rapidă a comenzilor, urmărirea lor cu ușurință și păstrarea unei evidențe a tuturor comenzilor dvs.
Caut un produs anume si nu il gasesc pe site
În cazul în care căutați un produs anume dar acesta nu este încă în catalogul nostru puteți să ne contactați prin formularul de contact unde ne puteți furniza date despre respectivul produs iar noi vom căuta în baza noastră de furnizori si revenim cu o ofertă către dvs.
Cum se procedeaza pentru retur?
La Electro-AZ aveti 2 tipuri de retur si anume:
1.Retur de tip "Restituire" ,acest tip de restituire presupune furnizarea de catre dvs a unui cont IBAN deschis la o banca din Romania in vederea resituirii integral/partial a sumei achitate.
ATENTIE: Restituirile de bani se fac DOAR in cont bancar deschis la o banca din Romania. Nu rambursam banii in conturi gen Revolut , Transferwise sau similare.
2. Retur de tip "Inlocuire produs" acest tip de retur presupune inlocuirea produsului dvs (achizitionat de la noi in baza facturii) cu un alt produs pe care il doriti. Va rugam sa specificati in formular produsul atat numele produsului cat si codul SKU al acestuia de la noi de pe site.
Toate cererile de retur pe Electro-az.ro se fac DOAR prin intermediul Formularului de Retur. Orice alta cerere de retur prin oricare alta forma decat cea mentionata nu este luata in considerata si nu va fi procesata.