Înlocuire produsRestituire

    Dupa ce ati completat cererea de retur alaturata, livrati coletul catre noi apeland la o firma de curierat (nu se accepta colete expediate prin Posta Romana, coletele trimise retur in sistem ramburs nu sunt acceptate).

    Costul de expeditie catre noi va fi suportat de catre Client in totalitate si va fi achitat la predarea coletului catre curier.

    Adresa retur: Str. Mihai Bravu nr.1, Afumati, Ilfov, 077010 catre ELECTRO-AZ, Telefon: 0743.621.556

    Returnarea produselor.

    Atentie , ElectroAZ procesează DOAR retururile venite prin intermediul formularului de retur de pe site-ul electro-az.ro , oricare alta cale de comunicare (telefonic,whatsapp etc) a intentiei de a returna produsele achizitionate  nu va fi considerata o cerere de retur si drept urmare nu va fi procesata.

    Returnările / Schimburile pot fi efectuate numai în termen de 30 de zile de la data primirii coletului dvs. Achizițiile efectuate în Decembrie sunt eligibile pentru a fi returnate până la data de 25 Ianuarie. Clientul este responsabil pentru orice costuri de expediere a retururilor și pentru obținerea informațiilor de urmărire, deoarece ElectroAZ nu este responsabil pentru orice returnare pierdută / lipsă. Toate articolele ElectroAZ trebuie returnate in ambalaj original, nedeteriorate , fara urma de uzura sau autocolante de AWB pe ambalajul original. Oricare articole deteriorate care prezintă semne de uzură sau care nu sunt conforme cu politica de returnare a Electro-AZ.ro vor fi refuzate și articolul va fi expediat înapoi pe cheltuiala clientului sau o taxă de daune de 20% pe unitate va fi scăzută din rambursare.

    Rambursarea.

    După ce am primit coletul returnat de dvs., vă rugăm să ne acordați 3-5 zile pentru procesare. După procesare, vă vom trimite un e-mail pentru a confirma că returnarea a fost finalizată. Rambursările se fac DOAR in cont bancar deschis la o banca in Romania. Nu rambursam banii in conturi gen Revolut , Transferwise sau similare. Vă rugăm să acordați până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să fie reflectată în contul dvs. sau schimbul dvs. să fie trimis. Nu rambursăm taxele de expediere. Dacă credeți că ați primit un produs defect, înainte de returnarea articolului, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu o imagine a defectului și numărul comenzii dvs. pentru ca echipa noastră de control al calității să o poată revizuii. Prin plasarea unei comenzi la electro-az.ro, clientul recunoaște și acceptă toate politicile, termenii și condițiile noastre de expediere / returnare.